ثبت آگهی رایگان

نایلکس رکابی شیری

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

«تولیدی نایلون کیمیا»

رکابی شیری مورد مصرف اکثر مشاغل میباشد

در 4 سایز 40*30 ، 47*37 ، 55*45 ، 65*55 تولید و به بازار عرضه می گردد

نوع بسته بندی این محصول در کیسه های 25کیلویی بسته بندی میباشد

این محصول در اکثر اصناف مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از دلایل پرمصرف بودن این محصول رنگ شیری آن است که کالای داخل کیسه قابل رویت نیست، فروشندگان یا خریدارانی که میخواهند ،محصول داخل کیسه مشخص نشود بیشتر از نایلون و نایلکس شیری استفاده میکتتد

ویژگی های این محصول نسبت به دیگر محصولات مشابه در بازاربرای تولید نایلکس و نایلون شیری از بهترین نوع مواد اولیه پتروشیمی استفاده شده است.

فرایند تولید رکابی شیری با یکی از پیشرفته ترین دستگاه انجام می شود که سبب می شود محصول با کیفیت بالایی تولید شده و ضربه پذیری و استحکام بالایی داشته باشد.

برای تولید نایلکس شیری ،رنگ بسیار قوی و با درصد بسیار بالا استفاده می کنیم که سبب پوشش دهی صد در صد می گردد، مهمترین دلیل استفاده مشتریان از این محصول پوشش بسیار عااالی آن است که ما موفق شده ایم که نایلکس یا نایلون شیری مان را با پوشش کامل تولید کنیم.

به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و دستگاه های خوب برای تولید نایلون و نایلکس، دوخت پذیری فوق العاده قوی و با درصد خطای بسیار کمی نایلکس شیری در گروه تولیدی نایلون کیمیا تولید می شود

نایلکس رکابی شیری در سه کیفیت تولید موجود میباشد

درجه1-2-3 که کیفیت های 2 و 3 از لحاظ مرغوبیت عااالی هستند و مورد تایید مشتریان قرار گرفته است

آیا نایلکس شیری مخصوص چاپ سیلک هم تولید دارید؟

بله،بعضی از تولیدات این واحد به منظور چاپ سیلک آماده شده اند و مشتریانی که میخواهند در مقدار کم چاپ کنند این واحد نایلکس یا نایلون را بصورت جرقه گیر شده آماده کرده است.

مشاوره رایگان

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط