ثبت آگهی رایگان

پارافین ذوب کن پارچی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

دستگاه پارافین ذوب کن پارچی یکی از ابداعات تیم مهندسی آرشالویس می باشد که تمامی نکات مهم در ذوب پارافین نیز در ان رعایت گشته است و برای آزمایشگاه های پاتولوژی که نمونه های زیادی ندارند بسیار کاربردی می باشد و جایگزین مناسبی برای دستگاه های تیشو امبدینگ و پارافین دیسپنسر می باشد.


از انجایی که در هنگام ذوب گرانول پاتولوژی دمای وارده به آن بسیار مهم می باشد و بعدا در کیفیت برش نیز تاثیر گزار است دستگاه پارافین ذوب کن پارچی با کنترل دمایی بسیار دقیق از سوختگی یا پایین آمدن کیفیت گرانول ها جلوگیری می کند .


در دستگاه پنل دیجیتالی قرار داده شده است که بر روی آن دو گزینه ی set temp و real temp دیده می شود که گزینه ی real temp دمای واقعی پلیت را لحظه به لحظه به شما گزارش می کند و گزینه ی set temp نیز دمایی هست که کاربر بوسیله ی سر ولمی که بر روی دستگاه قرار داده شده است از بین بازه ی 50 تا 170 درجه ی سانتی گراد تنظیم می نماید.


به منظور تسریع در فرایند ذوب پارافین و همچنین افزایش کیفیت پارافین مذاب در انتهای پارچ یک پروانه ی مغناطیسی قرار داده شده است که بوسیله ی دیگر سرولوم موجود بر روی دستگاه سرعت ان قابل تنظیم می باشد. از این پروانه به منظور حل یکنواخت هر ماده ی افزودنی به پارافین (مثل موم و ...) نیز می توان استفاده نمود.


برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درمورد دستگاه با ما تماس بگیرید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.