ثبت آگهی رایگان

آزمایشگاه کالیبراسیون آرمان شیمی سنج

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

ارائه دهنده خدمات کالیبراسیون و احراز صلاحیت تجهیزات آنالیز دستگاهی ، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات اندازه گیری ( از جمله تجهیزات آنالیز دستگاهی شامل :HPLC, GC , FT-IR . UV-VIS و دستگاه جذب اتمی ، پارتیکل کانتر مایع و هوا ، اسپکتروفتومتر و ..... .

تجهیزات عمومی آزمایشگاه شامل : محیط های دمایی :آون، انکوباتور، کوره، یخچال و فریزر و اتوکلاو، تونل های استریل و فشار سنج و خلاء سنج و pH متر، هدایت سنج، رفرکتومتر، ویسکومتر، پلاریمتر و تیراتور کارل فیشر، تیتراتور پتانسیومتری و رطوبت سنج و محیط های رطوبتی-دمایی و هود لامینار و شیمیایی و انواع دماسنج ها و طراحی نقشه های دمایی Temperature Mapping)

تولید استانداردهای مرجع دارویی

آنالیز دارو، مواد اولیه دارویی و مواد آرایشی بهداشتی (از جمله : انجام تستهای فیزیکوشیمیایی دارو و مواد اولیه دارویی و آنالیز فلزات سنگین و آنالیز مواد آرایشی و بهداشتی و آنالیز مواد ضد عفونی کننده و کلیه تستهای پایداری کوتاه مدت و تسریع شده مواد دارویی و بهداشتی و ....)

گواهینامه ها

گواهینامه ISO/IEC 17025 به شماره NACI/Lab/701از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در زمینه خدمات کالیبراسیون

مجوز از سازمان غذا و دارو بعنوان آزمایشگاه همکار در زمینه ارائه خدمات احراز صلاحیت و کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی

مجوز از سازمان غذا و دارو بعنوان آزمایشگاه همکار در زمینه ارائه خدمات آنالیز دارو ، مواد اولیه دارویی و آرایشی بهداشتی

تایید صلاحیت از سوی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری به عنوان مجموعه دانش بنیان در زمینه کالیبراسیون و احراز صلاحیت تجهیزات آنالیز دستگاهی

گواهینامه تولید استانداردهای دارویی و خدمات آنالیز دارو، مواد اولیه دارویی و مواد آرایشی بهداشتی

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط