ثبت آگهی رایگان

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960X-48TS-L

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

سوئیچ سیسکو WS-C2960X-48TS-L ساخته شده توسط کمپانی سیسکو و از جمله سوئیچ های سری 2960X سیسکو می‌باشد. WS-C2960X-48TS-L از سوئیچ‌های روز بازار تجهیزات شبکه به شمار می‌رود.


این سوییچ شبکه به‌عنوان سوئیچ Access در لایه 2 شبکه می‌باشد و از لحاظ کارایی مناسب برای سازمان‌های بزرگ، کوچک و دانشگاه‌ها می باشد و دارای ماژول‌های Uplink از نوع SFP با سرعت 1G و 48 پورت اترنت با سرعت گیگابیت است. این سوئیچ از قابلیت Stackable برخوردار است و دارای سیستم عامل Image IOS LAN Base است.


از نقطه‌ ضعف‌های این سوئیچ نداشتن قابلیت POE و +POE می‌باشد. مکانیزم PoE یا همان Power Over Ethernet، فناوری جدیدی است که علاوه بر انتقال دیتا، امکان انتقال انرژی الکتریکی را نیز فراهم می‌کند. در واقع این رویکرد که مکانیزم استاندارد IEEE 802.3af محسوب می‌شود، به ارسال برق بر روی کابل شبکه CAT5 و CAT6 می‌پردازد. حداکثر ظرفیت سوئیچینگ در سوئیچ 48 پورت سیسکو مدل WS-C2960X-48TS-L برابر 216 گیگابایت بر ثانیه است.


این محصول سیسکو از Switch Stacking با حداکثر ظرفیت 8 عدد و پهنای باند استک 80 گیگابایت بر ثانیه برخوردار است.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط