ثبت آگهی رایگان

چسب پلی اورتان سوسیسی آکفیکس سفید

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

پاریه: پلی اورتان

رنگ: سفید

بسته بندی: sausage( سوسیسی)

حجم: 600 میلی لیتر

قطعه کار پس از گیرش نهای قابلیت استفاده در مجاورت آ ب را دارد

قابلی استفاده در خودرو هواپیما و آب بندی ابنیه و ساختمان

قابل استفاده در قایق، مقاطع در مجاورت آب

تاریخ انقضا: 23-08-2023

موارد مصرف:

پلی اورتان اکفیکس دارای شر ساختمانی و مناسب جهت آببندی و اتصال قطعات ساختمانی می باشد.بیشترین مصرف چسب پلی اورتان جهت آببندی دور پنجره هاست پلی اورتان اکفیکس اتصال مناسبی بین سطح پنجره های upvc با سطح سنگ یا سرامیک ایجاد می نماید. این چسب علاوه بر اتصال مناسب آببند بسیار قوی نیز به شمار می آید . مقاومت به نور خورشید ونیز پایداری آن در برابر گرمی و سردی هوا موجب شده که جایگزین مناسبی در مقایسه با چسب های با پایه سیلیکونی باشند پلی اورتان اکفیکس در محیط مرطوب ویا خیس به سطح کار نمی چسبد از این رو قبل از استفاده سطح مورد نظر را باید کاملا خشک و تمیز نگه داشت . البته این نکته حایز اهمیت است که رطوبت محیط در عمل آوری سطح پلی اورتان تاثیر گذار می باشد ب. عبارت دیگر پلی اورتان اکفیکس در محیط مرطوب در مقایسه با محیط خشک زود تر به مقاومت خواهد رسید. مقاومت چسب پلی اورتان اکفیکس در برابر لرزش و بار دینامیکی بالاست از این رو می توان جهت آببندی واتصال شیشه اتومبیل هم استفاده نمود .(البته این نکته نیز باید مورد توجه قرار گیرد که روانی ویا شر پلی اورتان خودرویی در مقایسه با پلی اورتان ساختمانی متفاوت است) این نوع از چسب ها در فصول سرد سال تا حدودی سفت می گردد به خصوص اگر شر یا روانی کمی داشته باشند از این رو جهت بهبود کیفیت در حین اجرا آن را در داخل اون و یا حتی آب گرم قرار می دهند این کار موجب بهبود کیفیت اجرایی پلی اورتان خواهد گردید. در بازار حلال خاصی برای این سری از چسب ها وجود ندارد که جنبه عمومی داشته باشد از این رو حتما در هنگام استفاده از آن باید از دستکش استفاده نمود .پلی اورتان قابلیت رنگ پذیری ندارند و در صورت اجرای رنگ سطح رنگی به مرور زمان پوسته خواهد گردید.علاوه بر موارد گفته شده پلی اورتان می تواند قطعات فلزی، شیشه ای ،و سنگی را به راحتی متصل نماید.

رنگ :سفید

وزن : 600 میلی لیتر

تعداد در بسته: 12 عدد

چسب پلی اورتان اکفیکس دارای قابلیت آنتی باکتریال نمی باشد و در صورت استفاده از آن دور توالت فرنگی احتمال تیره شدن و حتی جلبک زدن وجود دارد از این رو توصیه می گردد جهت اجرای این ناحیه استفاده از چسب های با پایه سیلیکونی با قابلیت آنتی باکتریال ایده آل تر باشند ( مناسب ترین سیلیکون در بازار ،سیلیکون آنتی مولد سیستا است .)

مدت زمان نگهداری از این چسب حدودا یک سال به دور از نور مستقیم آفتاب می باشد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط