ثبت آگهی رایگان

باکس فن

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

بیشترین و مهم‌ترین کاربرد و استفاده از فن باکس یا باکس فیلتر را می‌توان در زمینۀ کاهش صدا، تعبیه چند ورودی یا خروجی هوا یا تمیز کنندۀ هوا در نظر گرفت که با استفاده از باکس فن و نصب فیلترهای مورد نیاز متناسب با نوع کاربری در مسیر هوای ورودی، باعث جلوگیری از آلودگی محیط و مانع از کم شدن عمر مفید فن می‌شود.

شرکت Smتهویه تولید کنندۀ انواع مختلف تجهیزات مربوط به صنعت تهویه، گرمایش و سرمایش، به عنوان سازنده هواساز صنعتی و فن باکس فیلتر با ایجاد حداقل صدا (پایین ترین دسیبل) و انتقال نیرو به صورت کوپل مستقیم یا فولی تسمه با کیفیت متمایز، این دستگاه مهم و مفید را برای استفاده در صنایع مختلف طراحی و تولید می‌کند.

از دیگر نام های این محصول می توان به باکس هوا رسان، فیلتر باکس هواساز، باکس مکنده، فیلتر باکس با دریچه تنظیم هوا، باکس فن هوای تمیز اشاره کنیم.

اگر در مورد این محصول مهم به اطلاعات بیشتری نیاز دارید،. برای این کار کافی است با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما تماس گرفته و سؤال خود را مطرح کنید تا به شما پاسخ لازم داده شود.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط