ثبت آگهی رایگان

فروش قانونی ویندوز سرور 2019 اورجینال، خرید قانونی ویندوز سرور 2022 اصل

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

اولین ویرایش های ویندوز سرور شامل Windows NT 3.1 Server Advanced و windows NT 3.5 و windows NT 4 میشود و معمولا هر 4 سال یکبار ویندوز سرور به همراه نسخه کلاینت خود عرضه میشود.

اولین نسخه ای که DHCP server و DNS server و Policy Group را شامل میشد ویندوز سرور 2000 بود و در نسخه 2003 کامل تر شد و تعدادی ویژگی از ویندوز XP و حالت سازگاری به آن اضافه شد. حالت سازگاری که در سال 2003 به ویندوز سرور اضافه شد، به نرم افزار های قدیمی تر اجازه میداد که با پایداری بیشتری اجرا بشوند و همچنین با Active Directory سازگاری بیشتر و توسعه و پشتیبانی بهتری داشت.


ویژگی های ویندوز سرور 2003

ترمینال سرور

اکتیو دایرکتوری

سرویس LLS (برای افزایش امنیت و عملکرد بهتر)

پرینت سرور

تقویت موارد امنیتی

ویژگی های ویندوز سرور 2003


ویژگی های ویندوز سرور 2003 R2

در سال 2005 نسخه جدیدی از ویندوز با نام 2003 R2 عرضه شد که که موارد زیر برخی از ویژگی های آن است.


مدیریت فضای ذخیره سازی

کنسول مدیریت Microsoft

مدیریت منابع فایل سرور

(AD FS (Active Directory Federation Service

کنسول مدیریت پرینت سرورها

تکنولوژی RDS

نسخه اولیه Hyper-V


ویژگی های ویندوز سرور 2008

نسخه بعدی که منتشر شد ویندوز سرور 2008 است که کدهای مبنایش مشابه کدهای ویندوز ویستا است و برخی از ویژگی های آن :


بهبود نصب گرافیکی و بازیابی و توسعه پذیری

بهبود تشخیص خطا

Monitoring

ایجاد ابزار ثبت گزارش

ایجاد (BitLocker)

پردازنده و حافظه ها به صورت plug and play طراحی شد

اضافه شدن hot-plugging


ویژگی های ویندوز سرور 2012

در سال 2012 نسخه جدید ویندوز سرور منتشر شد.


بروزرسانی Hyper-v

تکنولوژی ReFS

عرضه نسخه جدید TaskManager

ویژگی های ویندوز سرور 2012


و اما در سال 2016 مایکروسافت نسخه اپدیت ویندوز سرور را منتشر کرد که میتوان گفت یک نسخه طوفانی از ویندوز سرور وارد بازار شد و به طور کلی مایکروسافت در این نسخه به تقویت پردازش،مجازی سازی و امنیت پرداخته است.


مهم ترین ویژگی های نسخه 2016

نانو سرور(Nano Server)

Container

Linux Secure Boot

ReFS

Storage Spaces Direct

PowerShell Direct

Hyper-V Hot-Add Virtual hardware

درآخرین نسخه ویندوز سرور که در سال 2019 عرضه شد و نام آن نیز ویندوز سرور 2019 است، با ویژگی های جذاب و پرکاربرد و محیط کاری آسان تر نسبت به نسخه های قبلی توجه مدیران شبکه را به خود جلب کرد.


ویژگی های ویندوز سرور 2019

از سری ویژگی های ویندوز سرور 2019 میتوان به مدیریت آسان تر ویندوز سرور، میزبانی Hyper-V، ارائه بهتر سرویس .Net و llS ، امنیت بالاتر و سازگاری بیشتر با Microsift Azure اشاره کرد.


Attack Surface Reduction

پشتیبانی از HHTP/2

بهبود مجازی سازی

حفاظت از حفره های امنیتی

پلتفرم لینوکس

Hybrird Cloud

ویندوز سرور یکی از محصولات شرکت مایکروسافت است که مدیران آی تی از آن برای مدیریت کاربران و نظارت بر عملکرد آنها در شبکه استفاده میکنند. یکی از مزایای ویندوز سرور شرکت مایکروسافت امکان استفاده رایگان و بدون محدودیت برای کاربران ایرانی است.


Windows Server 2022

Windows Server 2022 جدیدترین نسل سیستم عامل ویندوز برای سرورها بوده که در شهریور 1400 منتشر و جایگزین Windows Server 2019 و Windows Server 2016 شده است. مشابه با ویندوز سرور 2019، این نسخه از سیستم عامل با Windows 10 هسته مشترکی داشته و برخلاف انتظار، بر پایه Windows 11 طراحی نشده است. این سیستم عامل در کانال LTSC منتشر شده و علاوه بر تغییرات ظاهری اندک، دارای بسیاری از رفع خطاها، ایرادات گزارش شده و همچنین قابلیت‌های جدید خصوصاً در حوزه امنیت می‌باشد. همچنین با عدم استقبال از Windows Server SAC، توسعه آن متوقف و Windows Server Core جایگزین آن شده است؛ در ادامه همراه ما باشید.


مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران، ارائه دهنده نسخه های مختلف لایسنس ویندوز سرور 2022 ، لایسنس ویندوز سرور 2019 ، لایسنس ویندوز سرور 2016 ، لایسنس ویندوز سرور 2012 و لایسنس ویندوز سرور 2008 با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.


شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.