ثبت آگهی رایگان

دپارتمان تامین تجهیز گروه نیوان صنعت فردا

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

گروه نیوان صنعت فردا مفتخر است که قریب به یک دهه در قالب سهامی خاص در سه دپارتمان مجزا شامل دپارتمان اجرایی در زمینه مشاوره و طراحی و اجرای خدمات تعمیرات نگهداری، دپارتمان آموزش در زمینه خدمات تعمیرات نگهداری و دپارتمان تامین تجهیز در زمینه واردات تجهیزات و ارائه خدمات به صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد و مس ، سیمان ، صنایع چینی و کریستال، نساجی و ... فعالیت می‌نماید.

این شرکت با داشتن پشتوانه دانش فنی و اخذ تجارب متعدد در پروژه های داخلی و بین المللی (همانند همکاری با شرکت سیاد ایتالیا، پروژه سهم الهندسی در عراق و ...) با رویکرد تحقیق و پژوهش در زمینه فعالیت‌های اجرایی، تسلط کامل به دانش فنی و مهندسی جهت ارائه محصولات و خدمات ارزشمند را سرلوحه کار قرارداده است و با تکیه بر توانایی کارشناسان متعهد، متخصص و باتجربه در قالب چندین بخش تخصصی و مجزا متشکل از اتوماسیون صنعتی، برق صنعتی، تجهیزات پایش وضعیت، روانکارها و فیلترهای خاص، کانکتورها و اتصالات برقی صنعتی، تجهیزات ابزار دقیق، انواع کالیبراتورها و تجهیزات پایشگر تست غیرمخرب در زمینه مشاوره و تامین، به ارائه خدمات می‌پردازد.

تامین انکودر

تامین servo drive و drive و servo motor

تامین plc و HMI

تامین CNC control

تامین کارت پروفیباس

تامین نیمه هادی و تریستور

تامین نیمه هادی و تریستور

تامین رله و ترمیستور

تامین خط کش و شیب سنج و استابلایزر

تامین ویدئو آندوسکوپی

تامین ضخامت سنج و سختی سنج

تامین کانکتور و اتصالات برقی

تامین سنسور و ترنس دیوسر

تامین استتوسکوپ

تامین انواع تجهیزات آکوستیک

تامین تاکومتر و تاکوژنراتور

تامین انواع کالیبراتور

تامین اکچویتور و پوزیشنر

تامین ترانسمیتر دماو فشار و لول سوئیچ و فلومتر

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط