ثبت آگهی رایگان

مشاوره رایگان بیمه عمر به صورت حضوری

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

اگر حقوقی در آینده نیاز دارید به این آگهی توجه کنید!!!

اکثرمراجعه کنندگان به دفتر بیمه سامان و همچنین مشاوره رایگان بنده و حضور مدیرارشد باعث شده بیشتر به آینده ی خود بنگرند،اکثر نوزادان تازه به دنیا آماده را بیمه سرمایه می کنند تا ده سال دیگر حقوقی از بازنشستگی دریافت کنند.از دوماهه تا80ساله بیمه عمر خواهند شد.اگر تمایل به ثبت بیمه دارید و مطمئن نیستید کافی هست دفتر راببینید و همه ی مراجعه کنندگان که مانند خودتان سوال دارند.برای تعیین وقت مشاوره ی بیمه عمر با شماره تماس اعلامی تماس بگیرید و وقت مشاوره ست کنید...در سال جدید با افزایش نرخ مواجه هستیم کمی خوش بینانه باشید و در سال جدید سریع اقدام کنید.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه در این نوع بیمه نامه افراد می‌توانند

متناسب با درآمد خود علاوه بر امکان سرمایه‌گذاری از پوشش بیمه زندگی و پوششهای اضافی ارایه شده در این بیمه نامه برخوردار شوند.پوشش های بیمه زندگی عبارت است از:

پوشش فوت: مبلغی است که در صورت فوت بیمه شده به ذینفع فوت تعیین شده در بیمه نامه پرداخت میگردد .

پوشش فوت بر اثر حادثه : در صورتی فوت بیمه شده بر اثر حادثه ، شرکت بیمه سامان علاوه بر سرمایه فوت به هر علت، سرمایه پوشش فوت بر اثر حادثه را نیز به ذینفع فوت بیمه نامه پرداخت می‌نمایند.

پوشش فوت حادثی میتواند از 1 تا 3 برابر پوشش فوت عادی توسط بیمه گذار انتخاب گردد .

پوشش امراض خاص: در این پوشش بیمه گر متعهد میگردد در صورت بروز بیماریهای خاص ( سکته مغزی ، سکته قلبی ، جراحی قلب باز ، جراحی دریچه قلب ، سرطانها و پیوند اعضای اصلی بدن ) تا سقف مبلغی که به عنوان سرمایه امراض در بیمه نامه قید شده را به صورت یکجا به بیمه شده پرداخت نماید.

شرکت بیمه سامان به عنوان اولین شرکت بیمه ای در کشور پوشش امراض خاص با سه طرح پایه ، آسایش و ممتاز را با شرایط منحصر به فرد ذیل به بیمه گذاران گرامی ارایه مینماید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.