ثبت آگهی رایگان

یدک کش اهواز، امداد خودرو اهواز، جرثقیل اهواز، خودرو بر اهواز

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

فعالیت شبانه روزی

یدک کش اهواز محدودیت زمانی یا مکانی ندارد!


پاسخگویی 24 ساعته

یدک کش اهواز شبانه روزی در دسترس شماست


در هر زمان ایمن

یدک کش اهواز در هر حالت آب و هوایی حافظ سلامت اتومبیل شماست


هدف نهایی ما

هدف نهایی یدک کش اهواز صرفا رضایت مشتریان می باشد


قیمت های مقرون بصرفه

قیمت های یدک کش اهواز تماما مشتری پسند و مقرون بصرفه هستند


درباره یدک کش اهواز

از کار افتادن خودرو، شتری شده است که در خانه ی همه میخوابد! فرقی ندارد که اتومبیل شما صفر باشد یا کارکرده، پراید باشد لکسوس. ایرانی باشد یا خارجی. ممکن است به هر دلیلی از کار بیفتد؛ آن هم چه در حین حرکت و یا قبل از حرکت. معمولا در این جور مواقع توصیه ی ما به شما این است که با یک شرکت امداد خودرویی معتبر تماس بگیرید. یک مجموعه ی امداد خودرویی پس از بررسی شرایط شما احتمالا به محلتان یک شخص مکانیک یا یک دستگاه یدک کش بفرستد. که این موضوع دقیقا به شرایط و نیاز شما بستگی دارد. اما به راستی یدک کش چیست و چه کاربردهایی دارد؟ همانطور که از اسم یدک کش پیداست، این دستگاه (وسیله نقلیه) اتومبیل شما را در راه به دنبال خود می کشد. معمولا در هنگام تصادفات که اتومبیل به شدت آسیب دیده و به علت خرابی بالا دیگر قادر به حرکت نیست، با یدک کش جابه‌جا می شود. البته وظیفه یدک کش به همینجا محدود نمی شود؛ گاهی اوقات ماشین ها به علت استهلاک زیاد قادر به حرکت نیستند. یا بعضی از خودرو ها اجازه و مجوز تردد و عبور در جاده ها و خیابان ها را ندارند. در تمام این شرایط شما برای حمل اتومبیل خود به یدک کش - خودروبر - خودروسوار - نیسان جرثقیل یا نیسان چرخگیر نیاز پیدا می کنید. بدین ترتیب اتومبیل شما بدون هیچ مشکلی به تعمیرگاه - پارکینگ - مراکز بیمه و یا مقصد مورد نظر شما منتقل خواهد شد.


همان طور که میدانید، دستگاه های یدک کش معمولا خودروهایی نیرومند و قوی هستند. به طور کلی موتور تعبیه شده در آن ها، بدنه و شاسی خودرو از قدرت و توان بالایی برخوردار است. در کشور ما ماشین هایی چون وانت و نیسان قابلیت یدک کشی دارند. یدک کش اهواز می تواند به دستور شما (مشتری) اتومبیل را به پارکینگ - مراکز بیمه - تعمیرگاه عمومی یا خصوصی شبانه روزی - بیمه و غیره منتقل کند. پس از تماس با ما و توضیح شرایط و نیازتان، تیم یدک کش اهواز بهترین نوع وسیله نقلیه را برای شما به محلتان ارسال می کند. امروزه دیگر یدک کش ها یکی از متداول ترین و پرکاربردترین وسایل نقلیه اتومبیلی به شمار می روند. بعضی از یدک کش ها از یک سطح تخت - طویل و یک سطح تخت شیب دار هیدرولیکی تشکیل شده اند. به کمک این سطح شیبدار وسیله نقلیه به راحتی سوار یدک کش می شود. با استفاده از یدک کش با خرابی سپر اتومبیلتان خداحافظی کنید. بعضی از یدک کش های مجموعه یدک کش اهواز نیز دارای یک میله فلزی هستند که زیر دو چرخ جلو یا عقب اتومبیل شما قرار میگیرند. سپس توسط بالابر هیدرولیکی از سطح زمین جدا می شوند. البته رانندگان و کسانی که هدایت کننده ی یدک کش هستند، هم اهمیت بالایی دارند. این که با تمام تکنیک های حمل خودرو، رانندگی در شرایط آب و هوایی سخت یا جاده های غیر استاندارد آشنایی داشته باشند به سلامت اتومبیل مشتری نیز کمک شایانی می کنند. یک اتومبیل باید کاملا سالم و سلامت به مقصد برسد؛ از این رو تیم یدک کش اهواز تمام تلاش خود را در راستای رسیدن به این هدف می کند. استفاده از یدک کش های ما بسیار مقرون به صرفه برای مشتری می باشد. چرا که به طور کلی به نسبت سایر مجموعه ها یا سایر وسایل حمل و نقل مانند خودروبر بسیار ارزان تر هستند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط