ثبت آگهی رایگان

تولید و فروش انواع چیلر آب خنک، هوا خنک، روف تاپ، مینی چیلر

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

اگر به دنبال چیلر آب خنک، چیلر هواخنک، زنت، ایرواشر، مینی چیلر ، هواساز و روف تاپ پکیج هستی مجموعه تهویه دنا محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را تولید و به بازار عرضه می کند.

چیلر هواخنک : چیلرهای در ظرفیت های 20 تن تا 400 تن که قابیلت استفاده در تمامی شرایط آب هوایی را دارند. این چیلرهای دارای قطعات آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و چینی هستند!

چیلر آب خنک : چیلرهای آب خنک در ظرفیت های 20 تن به بالا در تهویه دنا تولید می شوند که قابیلت استفاده در تمامی شرایط آب هوایی بجز مناطق شرجی و مرطوب را ندارد. این چیلرهای دارای قطعات آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، آمریکای و چینی هستند!

مینی چیلر : سیستم تهویه کوچک برای تامین سرمایش آپارتمانهای بالای 20 متر البته به شرط ایجاد زیر ساخت و لوله کشی وو خنک کاری دستگاههای صنعتی؛ این چیلر قابلیت نصب در تراس یا پشت بام را دارد.

روف تاپ پکیج : برای تامین گرکایش و سرمایش فضاهای بزرگ و کارخانه ها بسیار مناسب است . قطعات دستگاه آلمانی، فرانسوی، چینی، ایرانی و ... می باشد .

تحویل فوری

ساخت کشور: تمامی مراحل ساخت و تولید در کارخانه ایتالیا صورت می پذیرد و دستگاه ها بصورت پک کامل وارد می شوند.

ساخت و تست دستگاه ها تماماً بر طبق استانداردهای Eurovent صورت می گیرد.

کیفیت بالا

خدمات پس از فروش

گارانتی

لطفاً توجه بفرماید قیمت در حال به روز رسانی هست!

جهت انتخاب بهترین ظرفیت چیلر های Clint ایتالیا و استعلام قیمت چیلر با مشاورین فنی ما تماس بگیرید.

ما تولید کننده انواع سیستم های برودتی هستیم با ما در ارتباط باشید

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط