ثبت آگهی رایگان

لوگو زیمنس 6ED1055-1FB00-0BA2

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

این ماژول های توسعه برای اتصال به لوگوی ماژولار طراحی شده اند.

به طور کلی با ورودی و خروجی دیجیتال ، ورودی آنالوگ یا خروجی آنالوگ طراحی شده اند.

طراحی ماژول های توسعه لوگو زیمنس خروجی دیجیتال رله ای قایلیت عبور جریان خروجی حداکثر 5 آمپر را دارا می باشد.

ماژول های مختلف به شرح زیر طراحی شده اند:

4 عدد ورودی دیجیتال به همراه 4 عدد خروجی دیجیتال ترانزیستوری

4 عدد ورودی دیجیتال به همراه 4 عدد خروجی دیجیتال رله ای

2 عدد ورودی آنالوگ

2 عدد خروجی آنالوگ

ماژولهای توسعه ارتباطی نیز برای ارتباط با ماژول اصلی در دسترس می باشد.

معرفی پی ال سی (PLC) لوگو زیمنس 6ED1055-1FB00-0BA2

اگر قبلاً در کنترل اتوماسیون صنعتی با کنترل کننده ها تماس داشته اید ، مطمئناً درباره ماژول منطقی LOGO! 8 از سری پی ال سی های شرکت زیمنس چیزهایی شنیده اید.

پی ال سی (PLC) لوگو زیمنس 6ED1055-1FB00-0BA2 چیست ؟

هنگام طراحی سیستم کنترل ، سرانجام به نقطه ای می رسیم که قلب کل سیستم باید انتخاب شود.

کنترل کننده منطقی مثل میکرو کنترلرها ، PLC و حتی سیستم های رله کنتاکتوری یا غیره.

در شرایطی که سیستم کنترل ما گسترده است ، نیاز به عملیات فرآیند پیچیده و قابلیت های ارتباطی با دستگاه های دیگر نیز وجود دارد، هدف ما انتخاب یکی از PLC ها و یا کنترل کننده های برنامه پذیر است.

ما تعداد ورودی / خروجی دیجیتال و آنالوگ ، پروتکل های ارتباطی ، توان محاسباتی و غیره را تجزیه و تحلیل می کنیم ، سپس ماژولهای مناسب پردازنده را انتخاب می کنیم.

با این حال ، محدودیتهایی نیز وجود دارد که بخاطر آن سرمایه گذاری در تجهیزات PLC بزرگ وگران ممکن نیست و ما می توانیم راه حل های دیگری را در نظر بگیریم.

لوگو! 8 کنترل کننده ای از شرکت معتبر زیمنس در اینجا معرفی می شود. این کنترل کننده در کنار قابلیت های توسعه ، گزینه های ارتباطی ، گزینه های پیشرفته و ساده در استفاده ،و قیمت بسیار ارزان میتواند یکی از بهترین انتخابهایتان باشد.

ایده اصلی تولید پی ال سی (PLC) لوگو زیمنس 6ED1055-1FB00-0BA2

ابتدا امکانات و کاربردهای این کنترلر بسیار ساده و کاربردی را بررسی کرده و بر این اساس کل مطالب این مقاله را پایه گذاری میکنیم.

ایده LOGO! 8 این است که نه تنها متخصصان اتوماسیون قادر به انجام اتوماسیون کارهای ساده شوند. بلکه برای افرادی که دانش پایه ای در مورد سیستم های الکتریکی دارند نیز به وسیله ای قابل استفاده تبدیل شود.

در بسیاری از کابینت های کنترل قدیمی ، ما می توانیم تعداد زیادی از تجهیزات از جمله : رله ها، کنتاکتورها و تایمرها را مشاهده کنیم که نه تنها فضای زیادی را اشغال می کنند ، بلکه در ارتباط بایکدیگر باعث ایجاد “خوراک ماکارونی پیچ در پیچ ” در سینی های کابل می شوند.

جایگزینی یک سیستم کنترل معمولی نه تنها باعث صرفه جویی در فضای کابینت کنترل می شود ، بلکه در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شود.

استفاده از کنترل کننده ها امکان ایجاد تغییرات بدون نیاز به قطع اتصالات الکتریکی را به راحتی فراهم می کند. به همین دلیل ما دیگر از ایجاد تغییرات در منطق کنترلی نخواهیم ترسید.

قابلیت گسترش پی ال سی (PLC) لوگو زیمنس 6ED1055-1FB00-0BA2

LOGO! 8 یک کنترل کننده ماژولار است ، به این معنی که ما می توانیم آن را با ماژول های ورودی / خروجی اضافی یا ماژول های ارتباطی گسترش دهیم.

این کنترل کننده قادر است تا 20 ورودی دیجیتال ، 20 خروجی دیجیتال ، 8 ورودی آنالوگ و 8 خروجی آنالوگ (0-10V / 4-20mA / PT100 ، PT1000) را کنترل کند.

نکته : هنگام تصمیم گیری جهت گسترش ، باید ورودی ها و خروجی هایی را که از قبل در ماژول وجود دارد را در نظر بگیریم.

واحد پردازنده از نقطه نظر منبع تغذیه و پیکربندی ورودی و خروجی در چهار پیکربندی موجود است. واحدهای CPU بدون نمایشگر نیز وجود دارند اما تفاوت زیادی در قیمت ندارند ، بنابراین بندرت مورد استفاده قرار می گیرند.

کنترل کننده می تواند علاوه بر این به ماژول های ارتباطی اترنت یا یک ماژول ارتباطی در شبکه GPRS / SMS / GPS نیز مجهز شود. با این حال ، اگر ما بخواهیم صفحه کنترل کننده را به مکان دیگری منتقل کنیم – مثلاً روی درب کابینت کنترل ، این امکان توسط پنل اختصاصی TDE فعال می شود.

محیط برنامه نویسی پی ال سی (PLC) لوگو 8 ( LOGO!Soft Comfort )

کنترل کننده LOGO! 8 درمحیط نرم افزار LOGO! Soft Comfort قابل برنامه ریزی است.

طراحی این نرم افزار بسیار شبیه TIA Portal است که کنترل کننده های Simatic S7 زیمنس را برنامه ریزی می کند.

ما برای ساختن لاجیک برنامه دو زبان داریم :

بلوکی FBD

نردبانی LAD

43 عملکرد برای نوشتن لاجیکهای مختلف داریم که قابلیتهای زیادی را در اختیار شما قرار می دهند.

محصول لوگو زیمنس 6ED1055-1FB00-0BA2 دارای گارانتی و اصالت، که به صورت عمده و تکی هم بفروش می رسد برای خرید راحت لوگو زیمنس 6ED1055-1FB00-0BA2 و مشاوره بیشتر برای خرید این کالا به راحتی از طریق راه های ارتباطی با مشاورین انلاین ما در ارتباط باشید.

ما با جمع اوری اطلاعات کامل از محصول در روند خرید شما کمک کرده ایم و برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط