ثبت آگهی رایگان

تولید وان، جکوزی و شیرآلات

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

شرکت بادیز نواید کننده وان ، جکوزی و شیر آلات با بیش از پانزده سال سابقه تولید این محصولات جذاب ، طیف گسترده ای از طراحی‌ها، ابعاد متنوع متناسب با سلیقه های گوناگون ، مواد اولیه سفارشی و استانداردهای دقیق کیفیت را برای ساخت محصولات وان و جکوزی بکار گرفته است. جکوزی های برند بادیز دارای آپشن‌ها و تجهیزاتی جهت سفارشی‌سازی محصول نهایی برای شما می باشد. می‌توانید امکانات درخواستی خود را با توجه به شرایط محیطی بیرونی ، دکوراسیون داخلی ، سرویس حمام و دیگر نیازهایتان انتخاب کنید. این روزها خانواده ها خرید وان جکوزی خانگی را فقط برای داشتن حمام لوکس در نظر نمیگیرند . بلکه انتخاب وان جکوزی دار برای حمام به منزله ی محل استراحت و رفع خستگی یک روز کاری پرفشار در نظر میگیرند.

جکوزی باعث افزایش تندرستی و سلامت بدن شده که برخی از اثرات آن نیز شامل موارد زیر می باشد:

. بهبود گردش خون

. کم شدن درد عضلانی

. آرامش بدن و...

ماساژ هایی که در کناره های جکوزی و جت هایی که در کف محصول طراحی شده اند با گردش آب و هوا باعث فراهم آمدن آرامش ذهن و بدن و همچنین ماساژ عضلات و ماهیچه ها می گردند.

این شرکت تولید کننده انواع وان و مدل های مختلف از ابعاد کوچک تا ابعاد برزگ جهت استفاده در فضاهای داخلی منازل ، استخرها ، محیط های باز دلخواه شما همراه با امکان سفارشی سازی و بهره گیری از طراحی مدرن و بروز مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد .

جهت سفارش یا دریافت و مشاهده کاتلوگ این محصولات و تعرفه قیمت می توانید با ما در ارتباط باشید همکاران مجرب ما آماده ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی لازم شما گرامیان می باشند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.