ثبت آگهی رایگان

فناوری اطلاعات بیت، خدمات حرفه ای برای کسب و کار شما

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

فناوری اطلاعات بیت در یک نگاه:

در عصر فناوری اطلاعات و پیشرفت تکنولوژی، پیدا کردن بهترین مجموعه ارائه دهنده‌ی خدمات IT یکی از دغدغه های مهم برای مدیران شرکت ها و کسب و کارها می باشد. فناوری اطلاعات بیت با استفاده از تیمی از متخصصین کارآزموده و آموزش دیده در حوزه‌ی IT آماده است تا به این نیاز پاسخ دهد.

انعطاف پذیری، یکی از مهمترین فاکتورهای مجموعه ما است. چرا که هر سازمانی بر اساس اندازه، نوع ارتباطات، مشتریان، اهداف و فعالیت هایش، انتظارات متفاوتی دارد. مجموعه فناوری اطلاعات بیت با مشاوره رایگان در تمامی زمینه های IT در کنار شما خواهد بود و با رویکرد گام به گام به ارائه خدمات خود متعهد است.

در حال حاضر این مجموعه قصد دارد با کارشناسی روند کاری مشتریان و ارائه راهکارهای برتر فن آوری اطلاعات، با هدف ارتقای مدیریت و رشد کسب و کار، مشتریان را سریعتر به هدفشان برای توسعه فن آوری اطلاعات در سازمان مطبوع می رساند.


ماموریت:

ارائه راهکارهای مبتنی بر فن آوری اطلاعات (IT) با بهترین کیفیت و جدیدترین تکنولوژی‌ها با هدف بهبود عملکرد و رشد کسب و کار سازمان‌ها و افراد


چشم انداز:

ارتقای کیفیت زندگی افراد و یکپارچگی سازمان‌ها با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا


ارزش های سازمانی:

رعایت اخلاق حرفه ای

ایجاد رابطه برنده - برنده بین کلیه ذینفعان

ارتباط صادقانه با ذینفعان


خدمات:

طراحی و اجرای شبکه

نگهداری و پشتیبانی سخت افزار و شبکه

امنیت شبکه

پشتیبانی و نگهداری نرم افزاری

سرویس پیام رسان درون سازمانی

خدمات VoIP

راه اندازی اینترنت آزاد

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط