ثبت آگهی رایگان

فروش چراغ خطی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

چراغ خطی یا چراغ لاینی از انواع چراغ های LED هستند که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که از نظر مدرن بودن ، مصرف بهینه انرژی ، زیبایی و کاربرد در اماکن مختلف دارند از محبوبیت و استقبال بی نظیری در بین عموم برخوردار شدند .

چراغ های خطی انواع مختلفی دارند از قبیل :

چراغ خطی توکار لبه دار : این مدل چراغ خطی که به آن چراغ فریم دار یا قاب دار هم گفته می شود که لبه های کنار چراغ موقع نصب بیرون قرار می گیرد .

چراغ خطی توکار بدون لبه : در این مدل چراغ خطی بدون فریم ، لبه هایی در اطراف چراغ وجود ندارد .

چراغ خطی توکار دفنی : این مدل چراغ خطی بیشتر در فضاهای بیرونی و باز مورد استفاده قرار می گیرد که در مقابل گردو غبار ، ضربه و صدمات فیزیکی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند .

چراغ آویز خطی : این مدل چراغ با استفاده از متعلقات گوناگون به سقف متصل می شود و با فاصله از سقف قرار می گیرد ، چراغ خطی آویز با توجه به نوع معماری و طراحی مدرنی که دارد مورد توجه اکثریت عموم قرار گرفته است .

چراغ خطی سقفی روکار : این چراغ ها از لحاظ ظاهری ساختاری همانند چراغ های خطی یا همان براکتی آویز دارند ، اما تفاوت آن ها این است که در چراغ خطی سقفی قاب آن به سقف متصل شده و حد فاصلی بین چراغ و سقف وجود ندارد .

از انواع چراغ های لاینی یا خطی می توان در اجرای نورپردازی در اماکن اداری ، تجاری ، مسکونی فروشگاه ها ، استخرها ، اتاق های کنفرانس ، کافی شاپ ها ، سقف و دیوار پارکینگ و ... نیز استفاده نمود .

شرکت ستی صنعت الکترو بیش از چند دهه در تولید و پخش انواع چراغ لاینی یا خطی و نور پردازی در اماکن مختلف فعالیت دارد .

ارسال و اجرا در سراسر ایران

مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت

رضایت مشتری هدف ماست

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.