ثبت آگهی رایگان

هولدر موبایل آینه ایی ماشین (کیفیت عالی)

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

هولدر موبایل یونیورسال مدل Clip Cell Phone


یکی از مهمترین عوامل حوادث رانندگی در سرتاسر دنیا، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی می باشد که تاکنون باعث به وجود آمدن اتفاقات ناگوار و جان باختن بسیاری از افراد شده است و خسارات جبران ناپذیری را به وجود آورده است. استفاده از نگهدارنده آیینه ایی خودرو باعث کاهش تصادفات شده و استفاده از گوشی همراه در موقع رانندگی را ایمن می کند. نگهدارنده (هولدر) تلفن همراه از محصولات بسیار پرکاربرد و پرطرفدار در داخل خودرو است که در مدل های متنوع طراحی و تولید شده است. این محصول به شما کمک می کند که تلفن همراه خود را با هر اندازه و در هر ابعادی بر روی آن قرار دهید و به راحتی بدون افتادن یا گم شدن در داخل خودرو از آن استفاده کنید.


این هولدر گوشی آیینه ایی به وسیله پایه انبری شکلی که از استحکام بالایی برخوردار است به آیینه دید عقب خودرو متصل شده و با قابلیت چرخش 360 درجه ایی امکان قرار گیری تلفن همراه را در هر زاویه ایی که مناسب دید راننده باشد را می دهد. بازوی چند مفصلی این محصول کار با آن را بسیار راحت کرده است. جنس آن از پلاستیک درجه یک است و با نصب بر روی ایینه خودرو در تمام جهات قابل تنظیم می باشد و گوشی شما را بسیار محکم بدون کوچکترین لرزشی نگه داشته و از افتادن گوشی در دست انداز ها و غیره جلوگیری می کند. همچنین برای نقشه خوانی و یا مکالمه بسیار کاربردی است و این امکان را برای شما فراهم میکند که به کمک آن بتوانید از گوشی تلفن همراه خود به راحتی استفاده کنید و خطرات ناشی از استفاده ی تلفن همراه در حین رانندگی را کاهش دهید. این هولدر گوشی یونیورسال قابلیت نگهداری گوشی تلفن همراه های 4 اینچی تا 6.9 اینچی را برای شما به ارمغان می آورد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.