ثبت آگهی رایگان

فروش حشره کش برقی ابرار الکتریک (یزد)

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

فروشگاه ابرارالکتریک بورس و پخش کننده دستگاه حشره کش برقی و چسبی با تجربه بیش از 10 سال در عرضه محصولات الکتریکی با برند صاعقه ( SAEGHA ) مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های عمده فروش و خرده فروش در این صنعت فعالیت می‌کند. ما به مشتریان عزیزمان خدمات و محصولات با کیفیت و برندهای معتبر را ارائه می‌دهیم.تمامی محصولات را همراه با ضمانتنامه و گارانتی یک ساله به مشتری عرضه نماید.

لامپ های دستگاه حشره کش صاعقه تماما از لامپ های بروز دنیا و مخصوص جذب حشرات استفاده شده که دارای مجوز استفاده در ایران میباشد.

حشره کش ها را در دو نوع برقی و چسبی تولید میشوند که کاربرد دستگاه های برقی بیشتر برای : مصارف خانگی ، اداری ، اشپزخانه ،انبار ، مرغداری ، باغات و دستگاه های چسبی بیشتر برای : بیمارستان ها ، شرکت های دارویی و بهداشتی ، شرکت های تولید مواد غذایی استفاده میشود.

اوقات خوشی را با خرید از ما تجربه کنید. همه محصولات فروشگاه ابرار الکتریک دارای گارانتی یک ساله هستند، تا از راحتی و اطمینان شما هنگام خرید و استفاده از محصولات ما اطمینان حاصل شود

فروش ما بصورت عمده و خرده میباشد که با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت در بازار عرضه میشود.

همچنین افتخار داریم که تمام محصولات خود را بصورت مستقیم از درب کارخانه تا درب منزل شما ارسال می‌کنیم. در فروشگاه ابرار الکتریک، هدف ما ایجاد تجربه خرید آسان و راحت برای شماست.

ارسال کالا یکروز پس از زمان ثبت سفارش شما توسط پست ، تیپاکس ، باربری انجام خواهد شد.

جهت مشاوره قبل خرید تماس حاصل فرمایید.

همچنین شما می توانید در وبسایت ابرار الکتریک همراه با اینماد خرید خود را با خیالت اسوده انجام دهید.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.