ثبت آگهی رایگان

فروش اینترنتی چسب های پلی اورتان در تهران و سایر شهر ها، چسب سنتر

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

آیا به دنبال چسب های تخصصی همچون پلی اورتان و اپوکسی با کیفیت و قیمت مناسب هستید؟ آیا می‌خواهید فروشگاه یا پروژه های ساختمانی بزرگ خود را با بهترین چسب ها تجهیز کنید؟ فروشگاه اینترنتی چسب سنتر همه این امکانات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

مجموعه بازرگانی چسب سنتر با توجه به نیاز جامعه و همچنین مدرن شدن مصالح ساختمانی و صنعتی بر آن است که بتواند در راستای این تغییرات نیاز ویژه مشتریان را در حوزه چسب های پلی اورتان، پودر بند کاشی، چسب های اپوکسی و چسب های خودرویی برطرف کرده و مناسب ترین راحل را برای آنها با توجه به نیازهای خاص شان پاسخگو باشد.


همکاری با مشتریان خود را که سرمایه اصلی مجموعه می باشند را مایه مباهات دانسته و بر همین روال توزیع محصولات با کیفیت و با قیمت های رقابتی را ماموریت اصلی خود می دانیم.


در این راستا سعی مدیریت مجموعه و همچنین تیم متخصص و حرفه ای فروش این مجموعه بر آن است تا با انتخاب بهترین برندها بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

خدمات چسب سنتر شامل

تنوع بی‌نظیر از چسب و لوازم چسب کاری

محصولات اصلی و با کیفیت

قیمت‌های مناسب و ویژه عمده‌فروشی

ارسال سریع و امن به تهران و سرتاسر کشور


نحوه دستیابی به فروشگاه اینترنتی چسب سنتر:

تنها کافی است عبارت چسب سنتر را در گوگل سرچ کرده و روی لینک وب سایت چسب سنتر کلیک کنید. دنیای چسب در انتظار شماست. فقط با یک کلیک به چسب های مورد نیاز خود دست یابید.


نمونه محصولات چسب سنتر:

چسب فولاد اپوکسی تعمیراتی صنعتی زیر آب و خشکی تیتان TITAN Industrial Epoxy Adhesive

چسب کاشت میلگرد کالم K-A-L-M VMK

چسب کاشت میلگرد ممو هات memo chem HOT 345

پودری بندکشی آب بند تسکانو گلماشی – پودر نانو پلی استوزین TESKANO Gelmashi color Grout Tile Sealing Powder 2kg

چسب بتن استحکامی تاوکس – لاتکس و پرایمر قدرتمند سطوح جاذب TAVEX LATEX 20kg


نگاهی بر محصولات متنوع این فروشگاه

آیا مایلید تا بدانید در فروشگاه چسب در ایران یعنی چسب سنتر، چه محصولاتی به فروش می رسند؟ وقتی وارد سایت اصلی فروشگاه می شوید؛ با تنوعی بالا از محصولات روبرو می شوید. این تنوع آنقدر زیاد است که گاهی فرایند انتخاب را دشوار می سازد. هر نوع چسب متناسب با هر زمینه شغلی در این مجموعه پیدا شده و در نهایت دست خالی بر نمیگردید. در اینجا قصد داریم تا نگاهی داشته باشیم بر مجموعه محصولات چسب سنتر:

چسب اپوکسی

این محصول بر پایه رزین اپوکسی بوده و بهترین خواص فیزیکی و شیمیایی را دارد. چسبندگی عالی، قابلیت سوراخکاری، تراشکاری، سنگ زنی و سمباده کاری، مقاومت در برابر خوردگی و خشک شدن سریع، از ویژگی های بارز آن به شمار می آیند. همچنین این محصول در انواع چسب اپوکسی چوب، کفپوش، چسب کاشت میلگرد و چسب صنعتی و خودرویی موجود است.

چسب ساختمانی

این محصول به منظور چسباندن مصالح ساختمانی، تعمیر و ترمیم، افزایش مقاومت سازه و ... مورد استفاده قرار می گیرد. انواع چسب بتن، چسب سنگ، چسب کاشی و سرامیک، چسب کاغذ دیواری، پودر بند کشی، چسب کاشی و ... در این گروه جای دارند.

چسب های عمومی

همانطور که از نام این محصول پیداست، برای مصارف عمومی انتخاب شده و منجر به چسبندگی اجسام و سطوح مختلف خواهد شد. برای مثال می توان انواع چسب کفپوش، چسب 123، چسب همه کاره و چسب چوب را نام برد.

چسب های تخصصی

برخی از امور به ویژه کسب و کارهای صنعتی و تعمیراتی نیاز به استفاده از چسب های تخصصی دارند. مثل چسب حرارتی، چسب واشرساز، چسب الکترونیک، چسب آناروبیک و روان کننده و گریس.

چسب سیلیکون

چسب سیلیکون را می توان یکی از چسب های کاربردی و مهم به شمار آورد. قابلیت کارکرد در دمای کم و زیاد، از ویژگی های بارز این چسب است. مواد پلیمری به کار رفته در این چسب، منجر به افزایش سطح مقاومت آن شده اند. این محصول را با نام دیگر مانند چسب آکواریوم نیز می شناسند. چسب فوق نسبت به آب و رطوبت نیز مقاوم بوده و برای نصب سینک و روشویی، درزگیری و شکاف گیری استفاده می گردد.

چسب پلی اورتان

چسب پلی اورتان یک محصول پرکاربرد است که عملیات آب بندی و درزگیری را به بهترین نحو انجام می دهد. این محصول، یک انتخاب مناسب برای مکان های مرطوب به شمار آمده و در این صنایع رواج یافته است: صنعت ساخت خودرو، بخش لوله کشی جهت درزبندی لوله ها، صنعت آب و فاضلاب، مبلمان سازی، صنایع تولید کفش و ...

چسب نواری

چسب نواری یک محصول نام آشنا برای همه ماست. این محصول یک چسب متنوع است که نیازهای مختلف را برطرف ساخته و برای امور متعدد از جمله بسته بندی انتخاب می گردد. انواع چسب نواری پهن، چسب نواری کاغذی، چسب نواری برزنتی، چسب نواری برق، چسب نواری دوطرفه و مدل آب چسب از نمونه های مربوط به آن محسوب می شوند.

لوازم چسب کاری

لوازم چسب کاری منجر به استفاده بهینه از چسب ها شده و اهمیت زیادی دارند. مش فایبرگلاس، شابلون بازویی، کلیپس، بازوی جانبی شابلون لوله و ... تنها بخشی از این محصولات به می باشند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.