ثبت آگهی رایگان

دستگاه درمالوکس

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

دستگاه درمالوکس LT6 یک روش درمان غیر تهاجمی است که شامل سه بخش

فتودینامیک تراپی یا PDT :فتودینامیک تراپی یک روش غیر تهاجمی است که در درمان اختلالات پوستی مختلف استفاده می شود.

برای سرطان پوست، تغییرات پیش سرطانی پوست و برای اهداف آرایشی و زیبایی مانند رفع جوش و رفع لک و جوانسازی پوست استفاده میشود. فتودینامیک تراپی برای اولین بار در اوایل قرن بیستم به عنوان یک درمان تجربی که شامل اکسیژن، نور و یک عامل حساس کننده نور بود برای تخریب سلول های تومور معرفی شد.


LED تراپی (Light Emitting Diode Therapy) :

تراپی (Light Emitting Diode Therapy) یک روش درمانی است که از نورهای LED (تشعشع دهنده نور الکترودی) برای درمان برخی از شرایط پوستی و مشکلات سلامتی استفاده می‌کند..

مزیت اصلی LED تراپی این است که قدرت، طول موج و رنگ نور را قابل کنترل می‌کند، به طوری که می‌توان مؤثرترین نور را برای درمان هر شرایط پوستی انتخاب کرد. معمولاً در LED تراپی از رنگ‌های قرمز، آبی و سبز و زرد و IR استفاده می‌شود.


لیزر کم‌ توان :لیزر کم‌ توان یک روش درمانی است که با استفاده از نور لیزر با قدرت پایین، به تسریع فرآیند بهبودی و بهبود ترمیم بافت‌های آسیب دیده کمک می‌کند. این روش در بسیاری از زمینه‌های پزشکی، از جمله درمان آسیب‌های تاندونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط