ثبت آگهی رایگان

مکانیزم دستگاه کرایولیپولیز adss

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

این دستگاه با سیستم منجمدسازی 360 درجه، به صورت غیرتهاجمی چربی‌های بدن را هدف قرار می‌دهد. به طوریکه سلول‌های چربی تحت فرآیند «آپوپتوز» قرار گرفته و کاهش موضعی رسوبات چربی توسط اپلیکاتور را شاهد خواهیم بود. این اتفاق باعث مرگ سلولی بافت چربی زیر جلدی می‌گردد. در نتیجه بدون اینکه آسیب ظاهری به پوست وارد شود، باعث از بین رفتن آن‌ها می‌گردد.


دستگاه کرایولیپولیز ADSS با هدف از بین بردن چربی‌های اضافی بدن طراحی شده است. به این معنا که کاربرد اصلی آن را می‌توان در ایجاد لاغری موضعی برای مراجعه‌کنندگان خلاصه کرد. این دستگاه قابلیت استفاده در نواحی مختلف بدن را به منظور کاهش حجم و لاغری دارد.

(شکم _غبغب_ بازوها_ ران_ باسن_ کمر_خط سوتین)


قبل از پرداختن به این موضوع باید عنوان کنیم که در دستگاه کرایولیپولیز پس از درمان، سلول‌های چربی برای همیشه از بین می‌روند.

بنابراین سلول‌های چربی کمتری در نواحی تحت درمان وجود داشته و تغییری درتوزیع سلول‌های چربی در نواحی درمان نشده وجود نخواهند داشت. بنابراین فرد مراجعه‌کننده شاهد کاهش وزن و کاهش چربی به صورت همزمان خواهد .


در دستگاه کرایولیپولیز ADSS از جدیدترین فناوری منجمدسازی دنیا (Innovation 360) استفاده شده است.

بنابراین 100 درصد منطقه مورد نظر توسط اپلیکاتور دستگاه احاطه شده و بافت‌های چربی هدف قرار می‌گیرند. در صورتیکه در دستگاه‌های قدیمی کرایولیپولیز فقط با دو صفحه بشقابی خنک‌کننده، 40٪ منطقه درمانی مورد هدف واقع می‌شود.


مزایای آن را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

1_درمان موثر و ایمن

2_درمان غیر تهاجمی و راحت

3_انجام کلیه پروسه درمانی با دستگاه

4_کاهش دائمی چربی‌های اضافی بدن

5_سیستم کنترل دقیق دما در حین درمان

6_مجهز به فناوری جدید خنک کننده 360 درجه

7_برخورداری از کانتور همه کاره در 10 اندازه مختلف

8_بدون درد بودن پروسه درمانی

9_کاهش چربی تا 40 درصد

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط