ثبت آگهی رایگان

پارافین دیسپنسر اقتصادی پاتولوژی

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

پارافین دیسپنسر شیردار (شیر برقی و عادی ) ورژن اقتصادی پارافین دیسپنسر های موجود در بازار کی باشد که امروز قیمت های گزافی رو به خود می بینند

این پارافین دیسپنسر علاوه بر اینکه تمامی قابلیت های یک پارافین دیسپنسر عادی را دارا می باشد در عین حال امکانات اضافه تری که به شدت موجب افزایش کیفیت پارافین خروجی و همچنین رفع بسیاری از مشکلات قالب گیری و برش بافت می گردد را دارا می باشد همچون پروانه ی مغناطیسی انتهای مخزن که ابتکاری کارامد در حوزه ی پاتولوژی بوده است.

این دستگاه به منظور کمک به ازمایشگاه های پاتولوژی در این شرایط سخت اقتصادی و با رویکردی اقتصادی توامان با کیفیت گرایی در کشور عزیزمان ایران تولید گشته است و دارای قابلیت های زیر می باشد:

مشاهده ی دمای لحظه ای مخزن

تنظیم دما از 50 تا 370 درجه با دقت 1 درجه سانتی گراد

کنترل دمایی با دقت 1 درجه سانتی گراد که مانع وارد امدن شوک دمایی به گرانول پاتولوژی می گردد و ذوب یکنواخت و با کیفیت گرانول رو به همراه دارد.

دارای پروانه مغناطیسی به جهت چرخش گرانول مذاب به جهت حفظ همدمایی کل گرانول های مذاب که کیفیت گرانول خروجی برای قالب گیری را بشدت افزایش می دهد.

قابلیت تایمر گزاری از 1 تا 999 دقیقه که بعد از مشخص کردن زمان مد نظر کاربر در زمان مقرر شده به کاربر الارم میدهد و بصورت خودکار دستگاه رو خاموش می کند.

دارای شیر خروجی 1/4 به همراه قابلیت تنظیم میزان خروجی ( اهرم موجود در شیر های عادی کاملا مهندسی شده و بسیار نرم می باشد و این امکان رو برای پاتولوژیست فراهم می کند که هم قابلیت تنظیم دقیق میزان خروجی در قالب استیل را داشته باشد و هم در مدت زمان بسیار طولانی و به راحتی با دستگاه کار بکنن و قالب های فراوانی را بگیرد. اگر دستگاه با شیر برقی سفارش داده بشود که شیر بصورت پدالی باز و بسته می شود.)

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط