ثبت آگهی رایگان

مت یوگا، زیرانداز یوگا، مت ایروبیک

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

تشک زیر انداز یوگا و آیروبیک

مت زیرانداز یوگا یکی از ملزومات ورزش یوگا به شمار می رود. استفاده از مت یوگا برای رعایت اصول بهداشتی به منظور حفظ سلامتی بدن، امری لازم و ضروری محسوب می شود. اولین قدم برای انجام ورزش یوگا، خرید و تهیه زیرانداز مت مناسب ، استاندارد و با کیفیت است. زیر انداز یوگا علاوه بر یوگا در بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس و سایر رشته های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این مت ها می توان برای ورزش های اتفرادی ، تجهیز باشگاه خانگی و تمرین فردی حرکات ورزشی در منزل، فضای باز و باشگاه نیز استفاده کرد.

زیر انداز یوگا دارای استفاده فراوانی در ورزش های مختلف ، باشگاه ، منزل و باشگاه خانگی می باشد . تماس بدن با زمین و سطوح سخت و غیربهداشتی در ورزشهایی مانند یوگا و ایروبیک گه نیازمند تماس بدن با زمین است باعث آسیب های فراوان به بدن و سلامتی ورزشکار می شود. زیرانداز یوگا تهیه شده از فوم نرم و بهداشتی جهت جلوگیری از این آسیب ها تولید شده است. زیرانداز یوگا آتیه فوم مناسب استفاده در باشگاه ها و سالن های ورزشی یوگا، ایروبیک و بدنسازی می باشد.آتیه فوم تولید کننده انواع محصولات فوم در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان و تقاضای بازار، اقدام به تولید و عرضه تشک زیر انداز یوگا و پیلاتس در رنگ های متنوع کرده است. سطح آجدار و مشبک مت یوگا باعث جلوگیری از لغزش و سرخوردن می شود. همچنین نرمی و لطافت فوم تشک مت یوگا باعث جلوگیری از آسیب و ضربه به بدن ورزشکار یوگی در حین انجام آساناها و حرکات ورزشی می گردد. این محصولات از فوم نرم و در رنگ های متنوع و شاد تولید شده و مناسب استفاده در باشگاه های ورزشی، منازل و فضای آزاد می باشد. همچنین زیر انداز یوگای آتیه فوم در رنگهای مختلف و شاد تولید و ارایه می شود.مت یوگا

تشک مت یوگا بسیار مناسب استفاده در باشگاه های ورزشی و منازل جهت انجام تمرینات یوگا، ایروبیک، بدنسازی و سایر فعالیت های ورزشی می باشد. مت یوگا آتیه فوم با بند رودوشی و در رنگ بندی بسیار جذاب و متنوع تولید می شود. یوگیست ها ، ورزشکاران ایروبیک و پیلاتس و سایر مصرف کنندگان می توانند زیرانداز یوگا را در این صفحه یا صفحه ثبت سفارش آتیه فوم، به صورت آنلاین سفارش داده یا در صورت تمایل به سفارش سریع با مشاورین آتیه فوم تماس تلفنی بگیرند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.