ثبت آگهی رایگان

جارو برقی پاکتین مدل MVC 4450

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4450 که از جدیدترین تولیدات شرکت پاکتین می باشد از نوع سطلی و مجهز به موتور domel می‌باشد. این موتور توسط بزرگترین کارخانه تولیدکننده موتور جاروبرقی در اروپا و محصول کشور اسلوونی است که با ضمانت تعویض 5 ساله عرضه می گردد.


این موتور پر بازده با کلاس مصرف برق A، و فقط با 1400 وات مصرف انرژی توانایی مکش بسیار مناسبی ایجاد می کند به طوریکه تولید کننده توصیه می‌کند برای محافظت از فرش ها و جلوگیری از کنده شدن پرز قالی از حداکثر توان آن فقط روی سطوح سخت یا موکت استفاده کنید.


جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4450 مجهز به کیت راه اندازی نرم موتور یا به اصطلاح انگلیسی سافت استارت (Soft Start) مجهز شده است. این سیستم علاوه بر ایجاد صدای کم لحظه روشن شدن و خاموش شدن موتورباعث طولانی تر شدن عمر موتورهای جارو برقی می شود.


( سافت استارتربرای افزایش طول عمر و روشن شدن آرام موتور یا راه‌انداز نرم وسیله‌ای است که قدرت را در هنگام شروع به کار کاهش می‌دهد و به تدریج آن را با روشی ایمن زیاد می‌کند).

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.