ثبت آگهی رایگان

تیوتر دام مگاتون مدل PA-24T

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

تیوتر دام مگاتون مدل PA-24T

تیوتر دام مگاتون مدل PA-24T دقیقا همان چیزی هستش که انتظار می رود باشد، بله یک تیوتر دام فوق العاده خفن و خوش ساخت که از لحاظ متریال و ساخت و حتی مونتاژ هیچ کم و کسری از برندهای پاورپلاس و افلوت ندارد و حتی می تواند بهتر از آن ها نیز باشد.

این تیوتر یک تیوتر معمولی نیست و توی دسته بندی تیوتر های دام قرار می کرد و دارای ویژگی های فوق العاده ای است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

در همین ابتدای کار خدمتتان عرض کنم که اگر از صدای ریز پر حجم و خیلی زیاد لذت می برید، بهتون تبریک میگم بخاطر اینکه شما بسیار خوش سلیقه هستید که همچنین صدایی رو می پسندید.

خب در ادامه به بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی این محصول خواهیم پرداخت:

تیوتر دام مگاتون مدل PA-24T دارای جنس صفحه ابریشمی بوده و دارای صدای ریز فوق العاده کریستالی خفن و جذابی می باشد. اگر شما معتقد هستید که صدای تیوتر ها جذاب نیست، پس پیشنهاد می کنم که حتما صدای تیوتر های دام رو لطفا یکبار گوش دهید.

تیوتر دام مگاتون مدل PA-24T دارای بدنه فلزی بسیار زیبایی می باشد که دارای جذابیت خاص و زیادی بوده و دقیقا شبیه به نسخه تیوتر دام پاورپلاس است.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط