ثبت آگهی رایگان

نایلون زیپ کیپ

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

«تولیدی نایلون کیمیا»

محصول نایلون زیپ کیپ یک کیسه پلاستیکی زیپ دار برای بسته ‌بندی و نگه‌داری آسان لوازم، غذا و خوراکی‌ها برای مدت زمان طولانی است. این محصول کاربرد فراوان در بسته‌بندی دارد. در خانه، داروخانه، فروشگاه و کارخانه‌ها و حتی محصولات صنعتی می‌توان از ان برای بسته‌بندی مواد و وسایل مختلف استفاده کرد

امروزه برای بسته بندی انواع غذا، میوه‌ها، سبزیجات و غیره از نایلون زیپ کیپ استفاده می‌شود. این محصول تولید شده در گروه تولیدی نایلون کیمیا میباشد که از جنس پلاستیک مرغوب و با کیفیت درجه 1 ساخته شده است

این محصول دارای درب( زیپ مانند) در قسمت درب آن میباشد. این محصول در سایز و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. در حقیقت محصول زیپ کیپ یک کیسه پلاستیکی برای بسته‌بندی و نگه‌داری اسان سبزیجات تازه-میوه و دیگر لوازم، غذا و خوراکی‌ها برای بلند مدت است. از استفاده‌های دیگر این محصول، برای مرتب کردن مواد داخل کیف، کمد، یخچال و هر چیز دیگری است.

ویژگی‌های نایلون زیپ کیپ

1-امکان استفاده مجدد دارد و پس از استفاده می‌توانید آن را شسته و مجددا استفاده کنید

2-قیمت نایلون زیپ دار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است

3-زیپ کیپ برای مرتب کردن وسایل و خوراکی‌ها بسیار مناسب و پرکاربرد است

4-از حجم لوازم کاسته و باعث باز شدن فضا می‌شود

5-به دلیل شفافیت این محصول، مواد داخل آن قابل مشاهده است

6-درب نایلون زیپ کیپ به آسانی باز و بسته می‌شود

7-سایز مختلف آن برای بسته‌ بندی لوازم در سایزهای گوناگون موجود است

8-کاملا عایق بوده، هوا و اب به آن نفوذ نمی‌کند

9-میوه‌ها و سبزیجات را برای مدت زمان طولانی درون فریزر و یخچال نگه می‌دارد

10-عدم باز شدن از داخل زیپ کیپ به خودی خود

مسلما نیاز افراد در جامعه برای بسته‌بندی در سایز و اندازه متفاوت است. برای همین این محصول در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می‌شود. به همین دلیل است که برای هر وسیله و یا محصول ریز و درشتی می‌توان از آن استفاده کرد. تنها کافیست تعدادی از آن ها را با سایزهای مختلف در منزل یا محل کارتان داشته باشید.

مشاوره رایگان

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط