ثبت آگهی رایگان

طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک، تهران پوشش

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک

در این مقاله در رابطه با طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک در خدمت شما هستیم ، اما در وهله ی اول در مورد انواع رنگ آمیزی ها صحبت می کنیم. رنگ الکترواستاتیک در واقع کوره ای بوده که فقط مخصوص فلزات می باشد مانند:درهای آسانسور،صندلی،بخاری،قاب عکس و غیره که رنگ پودری را در سطح فلزات می پاشند؛ درواقع آن را وارد کوره ای با دمای 180 الی 200 درجه سانتی گراد می کنند که پس از مدتی که در کوره ماند ، رنگ جذب آهن می شود و سطحی براق و یک دست را مشاهده خواهید کرد، به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.


نحوه ساخت و طراحی خط رنگ الکترواستاتیک

طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک یک فرآیندی است که باید مراحل آن طی شود تا به مرحله ی رنگ آمیزی و پخت در بیاید، در وهله ی اول با استفاده از تجهیزاتی الکترونیکی و شارژ آن، پودر به صورت مایع در آمده و رنگ های پودری به عنوان یک روکش بر روی سطوح اسپری می شوند؛شایان ذکر است برای اینکه بدانیم طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک دقیقا به چه شکلی عمل می کند مراحل زیر به صورت اختصار خدمت شما شرح داده می شود:


اسلحه رنگ: می تواند به صورت دستی یا اتوماتیک باشد که این اسلحه با گذشت زمان وزن کم تری پیدا می کنند و می توان درموارد دیگر به صورت بهینه از آن استفاده کرد؛ این اسلحه و اسپری مقاومت بالایی در برابر ولتاژ دارد. البته سوئیچ های روشن و خاموش هم بر روی آن به منظور تنظیم دستی نیز وجود دارد.

زنگ: به منظور اطلاع رسانی به اپراتور است که بسته به میزان هر در طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک پروژه می تواند متفاوت باشد.

مخزن:در مخزن رنگ مورد نظر نگه داری می شود که بسته به نوع پروژه میزان آن متفاوت است.

کمپرسور:وظیفه کمپرسور کنترل آلودگی و همچنین ایمنی در کار است؛ در واقع کنترل فشار به مخزن را بر عهده دارد.

منبع تغذیه برای رنگ پاش و کمپرسور: ژنراتور با ولتاژ بالا و پایین خود وظیفه ی اعمال رنگ الکترواستاتیک را به دوش می کشد؛ البته به وسیله ی سیستم همه چیز قابل رویت است که اگر خطایی حتی در کابل ها یا نوسانات رخ داد بلافاصله گزارش داده شود.

کابل ولتاژ بالا: این کابل به منظور ایمنی تر کردن سیستم و یکپارچه سازی عملکرد در طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

شلنگ سیال: به عنوان کانال انتقال دهنده ی رنگ عمل کرده و وظیفه ی اتصال کمپرسور به اسلحه رنگ را برعهده دارد.


سیستم های کنترل جریان با مانیتور: این به اپراتورها امکان می دهد تا کارایی رنگ را به طور کارآمدتری کنترل کنند.


مزایا و معایب استفاده از خط رنگ الکترواستاتیک

مزایای استفاده از طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک به شرح زیر است؛ شایان ذکر است در مقایسه با رنگ مایع کارایی بیشتری دارد زیرا باتوجه به اینکه طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک نیاز به خشک کردن ندارد سطحی یک دست و براق را به شما تحویل می دهد که قاعدتا پس از اتمام کار رضایت شما را دربر خواهد داشت.


ضد زنگ.

در مقابل نور خورشید،باد و باران مقاوم است.

مفید برای محیط زیست به دلیل عدم ایجاد آلودگی.

رنگ مایع اگر پس از پایان کار اضافه بیاید دیگر به کار نمی آید اما رنگ الکترواستاتیک قادر به استفاده برای دیگر موارد می باشد.

از کار با حلال های خطرناک در امان هستید.

ماندگاری بالا.

صرفه وجویی در زمان و مقرون به صرفه به دلیل عدم استفاده از مواد افزودنی به رنگ ها.

در صورت استفاده دستگاه متوجه سرعت در اجرا خواهید شد که می تواند خبری خوش به منظور سفارش گیری بیشتر نسبت به قبل می باشد.

تمام سطوح به طور یکنواخت رنگ پاشی می شود.

مواد اشتعال زایی و خطرناک در هنگام استفاده از آن وجود ندارد.

ضایعات در طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک فقط و فقط 1% است.

اولین عیبی که می توان بر روی رنگ پودری نهاد گران بودن آن است که باز هم در مرور زمان می توان به کارایی بالای این دستگاه نسبت به رنگ مایع پی برد که دیرتر خراب می شود.

تمیزکاری بعد از اتمام کار


درنتیجه و پایان با طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک آشنا شدیم و درمورد مزایا و معایب آن صحبت کردیم، پیشنهاد می گردد اگر به دنبال کاری با دوام هستید به دنبال این روش برای رنگ آمیزی باشید، البته هنوز رنگ آمیزی به صورت مایع طرفداران خود را دارند و بسیاری از افراد مورد دوم را نسبت به اول ترجیح می دهند، شما چگونه می اندیشید؟


طراحی و ساخت خط رنگ الکترواستاتیک

مزایا و معایب استفاده از خط رنگ الکترواستاتیک

نحوه ساخت و طراحی خط رنگ الکترواستاتیک

ساخت و فروش دستگاه دکورال در ملارد

فروش انواع رنگ پودری استاندارد و با کیفیت

نصب و راه اندازی خط رنگ الکترواستاتیک

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط