ثبت آگهی رایگان

ورق کامپوزیت گلکسی بوند و اطلسبوند

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

معرفی محصول گلکسی بوند

ورق آلومینیوم در ضخامت های مختلف mm-0/3mm5/0 و پلی اتیلن مرکزی 2 تا 5 میلی متربا توجه به موارد استفاده مختلف موجود می باشد . همچنین ورق آلومینیوم تقریباً به هر رنگی قابل ساخت می شود و تنوع رنگ آن بدون محدودیت می باشد . وزن کم و انعطاف زیاد ورق کامپوزیت آلومینیوم یکی از ساده ترین مصالح ساختمانی برای اجراء در نما می باشد. عملیات برش، خمش، سوراخ کردن با ساده ترین و کم هزینه ترین وسایل قابل انجام می باشد. در ساختمان های بلند و برج ها که جابجایی مصالح ساختمان یکی از معظلات ساخت می باشد بسیار استقبال می شود.

مقاوم نسبت به تغییرات آب و هوایی محیطی: (رطوبت، حرارت، اشعه خورشید:) یکی از برجسته ترین خصوصیات ورق های کامپوزیت مقاومت در مقابل شرایط محیطی می باشد، در کشورهای گرمسیر و مرطوب ورق کامپوزیت آلومینیوم بی رقیب می باشد، بدلیل وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز دو لایه آلومینیوم، ورق کامپوزیت بهترین عایق حرارتی می باشد که باعث صرفه جویی در اتلاف انرژی در ساختمان می شود، همچنین به دلیل سطح بسیار صاف و صیقلی برای آلومینیوم، اشعه نور خورشید را باز تابانیده و کمترین حرارت را از اشعه خورشید جذب می نماید. همچنین ورق آلومینیوم از مقاوم ترین فلزات در مقابل رطوبت می باشد و زنگ نمی زند و تغییر رنگ آن در مقابل سایر مصالح ساختمانی نما کمتر است.

مقاومت پیچش فوق العاده

ورق گلکسی بوند با بهره گیری از انواع تجهیزات تولیدی و کنترلی پیشرفته توانسته مقاومت پیچش,خمش و کشش خوبی از خود زیر بارهای سنگین نشان دهد

آماده سازی و نصب آسان

وزن هر ورق گلکسی بوند بسته به ضخامت بین 5/2 الی 5/5 کیلوگرم می باشد به همین دلیل آماده سازی ورق گلکسی بوند بسیار ساده است تمام کارهای سوراخکاری ,شیار,برش و خمش با ابزارهای ساده قابل انجام است. به همین دلیل اجرای نمای خارجی و تزئین داخلی بطور همزمان قابل انجام بوده و بازده کار بالا رفته و زمان کمتری صرف می گردد.

مقاومت در برابر آتش

به دلیل وجود لایه پلاستیکی پلی وینیلین در میان خود (بدون استفاده از مواد سمی) و نیز با پوشش لایه آلومینیومی غیر قابل اشتعال در دو سوی خود ،توانایی مقاومت در برابر حریق را داشته و در واقع محصولی ضد شعله ور شدن بوده و ضرورت مقاومت در برابر آتش تعیین شده در قوانین و مقررات ساختمانی را برآورده می نماید.

مقاومت فوق العاده در برابر ضربه

پانلهای مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهند و در مقابل تاشدگی و له شدگی دارای سختی و استحکام مناسبی می باشند ,همچنین در هنگام طوفان های شدید شن و باد آسیب نمی بینند.

مقاومت در برابر جریانات جوی

با توجه به پوشش محافظت (PVDF)پوشش رنگ مقاومت قلیایی مناسبی در برابر اشعه ماورای بنفش و باران های اسیدی از خود نشان دهد لذا می توان از این محصول بدون تغییر رنگ برای مدت بسیار طولانی استفاده نمود

پوشش یکنواخت,پایداری و تنوع رنگ

ورق گلکسی بوند با استفاده از سطوح آلومینیومی یکنواخت و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا امکان دسترسی به رنگ های متنوع متالیک,هفت رنگ,طرح چوب و سنگ را فراهم ساخته است.برای رنگ کردن پانل ها از سیستم بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده شده است تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بیشترین مقاومت در برابر شرایط نامساعد جوی,آلودگی های جوی,آلودگی صنعتی و اشعه ماوراء بنفش داشته باشد بطوری که در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان سالها به همان صورت اولیه آن باقیمانده و تفاوتی با روزهای اول نخواهد داشت.

توجه به توضیحاتی که بصورت کامل خدمت شما بازدیدکننده محترم عرض شد, یادآور می شویم ورقی در اولویت خرید می باشد که دارای مشخصات زیر باشد:

1- کیفیت فنی عالی

2- میزان موجودی بالا

3- تنوع رنگ بندی

4- قیمت مناسب

5- گارانتی وضمانت نامه معتبر

6- ودر نهایت ارسال سریع و 24ساعته سفارشات به شهرستانها

باتوجه به کلیه موارد ذکر شده در بالا و داشتن استانداردهای جهانی CE اروپا و ASTM ورق Galaxy Bond دارای 15 سال گارانتی می باشد.

زهرا محمدیان

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط