ثبت آگهی رایگان

فروش و نصب انواع دوربین مداربسته

توجه:
این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار است.

فروش و نصب دوربین مداربسته

امنیت و آرامش با نصب دوربین مداربسته

کافیه با ما تماس بگیرید

مشاوره و بازدید رایگان

نصب دوربین مدار بسته در ساختمانهای مسکونی و اداری و تجاری جزء ملزومات اصلی یه ساختمان شده است

دوربین مدار بسته آنالوگ : ارزان قیمت ترین نوع دوربین مدار بسته در بازار دوربین آنالوگ می باشد که طبعا در بیشتر منازل و مکانهای کوچک این نوع دوربین نصب شده است

دوربین مدار بسته AHD : دارای کیفیت بسیار بالاتری به نسبت دوربین های آنالوگ می باشد

دوربین مدار بسته تحت شبکه IP Camera : دوربین های مدار بسته تحت شبکه آی پی IP بدر واقع دوربین های پیشرفته ای هستند که امکان مدیریت تحت IP را فراهم نموده و دارای تکنولوژی و کیفیت بسیار بالاتر

دوربین مدار بسته HDtvi : این نوع دوربین های مدار بسته از سال 2014 به بازار آمدند و به لحاظ ساختار نصب دوربین مشابه دوربین آنالوگ و AHD هستند ولی نوع کیفیت قابل رقابت با AHD دارند.

دوربین مدار بسته HDcvi : این نوع دوربین مدار بسته از سال 2012 به بازار آمدن و از لحاظ سیستم نصب دوربین مدار بسته مشابه AHD و HDtvi هستند و کیفیت و قیمت مناسبی دارند.

دوربین مدار بسته HDsdi : دوربین های با تکنولوژی HDsdi قبل از دوربین های مدار بسته HDtvi و HDcvi به بازار آمدند ولی بدلیل اینکه کیفیت و کارایی این انواع جدید بهتر است زیاد استفاده نمی شوند.

دوربین چرخشی / دوربین اسپیدام / دوربین بیبی کم

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط