ثبت آگهی رایگان

جرثقیل سقفی آران باخ

جرثقیل دروازه ای Gantry crane

جرثقیل دروازه ای همانند جرثقیل سقفی به دو نوع تک پل و دو پل تقسیم می شوند . این نوع جرثقیل ها بیشتر برای محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند . ولی در مواقعه ای که امکان نصب جرثقیل سقفی در سالن وجود نداشته باشد از جرثقیل دروازه ای استفاده می شود. از نظر عملکردی جرثقیل دروازه ای همانند جرثقیل سقفی می باشد با این تفاوت که پل آنها جهت حمل کالسکه و بالابر به صورت گیردار بر روی چهار پایه استوار می گردد که بر روی دو راهبر با مجموع چهار ، هشت و یا شانزده چرخ تشکیل شده و دارای یک یا چند بالابر می باشند، کلیه تجهیزات بالابر برروی کالسکه قرار می گیرد و کالسکه بر روی ریل های حرکت عرضی نصب شده بر روی پل های جرثقیل حرکت می کند و کل مجموعه بر روی ریل ها که بر روی فونداسیون نصب گردیده اند حرکت می نماید.

این نوع جرثقیل ها به دلیل تنوع ظرفیت در صنایع مختلف کاربرد فراوان دارند و عمدتا در صنایع سنگین و پر کار از 5تن تا 100 تن و دهانه 50 متر با سازه جفت پل با قابلیت نصب بالابرهای برقی سیم بکسلی و نصب کنسول از طرفین در کاربریهای مختلف با چرخهای فولادی و لاستیکی جهت اجرا در داخل سالن و عمدتاً بیرون سالن و محوطه باز طراحی گردیده است .

یکی از مزایای جرثقیل های دروازه ای عدم نیاز به سالن و ستون می باشد و با کمترین هزینه می توان طول مسیر آن را افزایش داد.

سازه جرثقیل دروازه ای در شرکت مهندسی آران باخ به گونه ای طراحی میگردند که با مفصلی نمودن یک طرف پایه ها و قوی تر نمودن پایه های طرف دیگر ، کمترین فشار جانبی به جرثقیل وارد می گردد.

در جرثقیل دروازه ای های با دهانه و ارتفاع بالا برای دید مناسب اوپراتور ، راندمان و سرعت با لا از کابین استفاده می شود . برای بهبود عملکرد اوپراتور، که مدت زیادی در کابین مستقر می باشد ، امکانات رفاهی همچون ، سیستم گرمایش و سرمایش ، صندلی با قابلیت دمپینگ ، جوی استیک ، زیر پایی و ... در نظر گرفته می شود . این شرایط بسته به درخواست مشتری قابلیت کم و زیاد شدن داشته و بصورت آپشن می باشد.

از جرثقیل های دروازه ای در صنایع سبک و سنگین ، صنایع فولاد ، سنگ بری ها و .... استفاده می شود . یکی از پرکاربردترین مکان ها برای جرثقیل دروازه ای بنادر و گمرکات می باشند که دارای محوطه باز وسیعی هستند.

با توجه به شکل قرار گیری کالسکه بر روی جرثقیل دروازه ای جفت پل این امکان و مزیت ایجاد شده که با اضافه نمودن راهرو تعمیراتی بر روی یک یا هر دو پل جرثقیل دسترسی ها به بالابر و محرکه های طولی و چرخهای کالسکه به سهولت و در کمال امنیت امکان پذیر گردد و جهت دسترسی به کل این تجهیزات بر روی یکی از پایه ها نردبان با حفاظ مناسب نصب میگردد.

یکی از موارد مهم در طراحی جرثقیل دروازه ای محاسبه بار چرخها و انتخاب مناسب تعداد چرخ می باشد. هرچه تعداد چرخ بیشتر شود توزیع بار بهتر بوده و به چرخ و ریل فشار کمتری وارد می شود ولی نباید از یاد برد که تعداد بیشتر چرخ هزینه اولیه و تعمیرو نگهداری را بیشتر می کند.

در جرثقیل دروازه ای دو پل وظیفه هماهنگی و فرمان پذیری کلیه اجزای جرثقیل به واسطه تابلو برق و المانهای طراحی شده در آن با فشاردادن دکمه ریموت کنترل از داخل کابین یا از روی زمین انجام می گردد و خط برق رسان آن توسط کابل جمع کن فنری یا موتور دار و بعضا خط برق بکسلی با قرقره و کابل استفاده میشود.

جرثقیل های دروازه ای تولیدی شرکت مهندسی آران باخ بر استانداردهای روز جهان و نرم افزارهای معتبر مدل شده و پس از محاسبات دقیق و تحلیل نرم افزاری با استفاده از بهترین متریال در این شرکت ساخته می شوند

کلیه مراحل طراحی تا ساخت جرثقیل دروازه ای در کارخانه شرکت مهندسی آران باخ انجام می شود.

برای زمانی که نیاز به تجهیز یک کارگاه یا کارخانه صنعتی با یک محوطه باز باشد ، بهترین گزینه جرثقیل دروازه ای می باشد. ولی از یاد نبرید که انتخاب صحیح و درست برای این امر بسیار حائز اهمیت می باشد. مهندسین این شرکت جهت بهترین انتخاب شما همیشه در دسترس شما هستند.

توجه:
آگهی نامه هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال استفاده شما از وب سایت ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شرایط استفاده از آگهی نامه را مطالعه نمایید.

آگهی های مرتبط